12/2/12

20:27
1
Tomeu l'Amo
L'única obra que penja al meu estudi i que no duu la meva signatura és una que diu: A Tomeu l'Amo, record afectuós d'A. Tàpies, Barcelona 24-1-97
Devien ser devers les 11 del matí del 15 de gener del 1990, jo esta- va treballant a l’estudi que aleshores tenia a Sa Pobla, acompanyat per un petit transistor. Quan vaig sentir que Antoni Tàpies estava a punt de sembrar una prunera al campus de la Universitat de Palma, dins els actes de la concessió del títol de Doctor Honoris Causa, vaig aixecar l’orella. Una forta sensació instintiva em demanà que aplegués les eines i partís cap allà, a conèixer aquella persona que admirava. Una horeta més tard ja estava trescant pel campus, demanat demanant arrib a un soterrani on els periodistes li estaven fent preguntes i fotografies. En acabar, l‘escriptor Biel Mesquida, que coordinava l’acte, me‘l presentà.
... llegir i veure tot el texte i les imatges