19/7/11

15:36
1. El Premi Ciutat de Palma “Antoni Gelabert” d’Arts Visuals 2011 té una dotació de 15.000 euros. Tant el premi com la seva dotació són indivisibles.

2. El premi es concedirà a proposta d’un jurat, que es reunirà dia 20 de gener de 2012, data en què es donarà a conèixer l’obra guardonada. El veredicte del jurat és inapel·lable i el premi no pot quedar desert.
 

3. L’Ajuntament de Palma, com a contrapartida a la dotació de l’obra premiada, n’adquirirà la propietat.
 

4. Els artistes interessats a participar al Premi han de presentar un dossier en què ha de constar:
a. Un currículum acadèmic i professional en què figuri el nom i els llinatges, el NIF, l’adreça i el telèfon.
b. Una proposta concreta d’un màxim de cinc obres que es presenten al Premi, amb la fitxa tècnica corresponent.
c. Fotografies de les obres realitzades al llarg dels darrers anys amb la fitxa tècnica corresponent.
d. Catàlegs de les exposicions realitzades els darrers anys.
e. Còpies de les ressenyes bibliogràfiques i crítiques que es considerin oportunes.
5. L’admissió dels dossiers tindrà lloc, de dilluns a divendres, de les 10 a les 14 hores, entre l’1 de setembre i el 14 d’octubre de 2011, a la seu de la Fundació Palma Espai d’Art, al Casal Solleric, al passeig del Born, 27. 07012 Palma (tel. 971722092; adreça electrònica: info@casalsolleric.cat). Els dossiers s’han d’enviar o entregar etiquetats amb la indicació PREMI CIUTAT DE PALMA “ANTONI GELABERT” D’ARTS VISUALS 2011.
Quan es presentin, s’entregarà un rebut a l’artista o al seu representant. Els dossiers també es poden trametre –a ports pagats– al domicili esmentat. S’hi admetran els dossiers que hi arribin per correu si la seva data d’expedició no és posterior al 14 d’octubre. Un cop que el jurat n’hagi realitzat la selecció corresponent, i a petició de les persones interessades, aquests dossiers es tornaran retornats a ports deguts.
 

6. La composició del jurat, que designarà el batle de Palma, es farà pública abans que acabi el termini de presentació dels dossiers.
 

7. El jurat del Premi, atenent els dossiers presentats i a partir de les propostes concretes de cada autor o autora, farà la selecció de les obres que hagin de participar a l’exposició que es farà amb motiu de les Festes de Sant Sebastià de l’any 2012. La relació de les obres seleccionades no es farà pública abans de la inauguració d’aquesta exposició.
 

8. Els autors han de lliurar les obres seleccionades en el termini indicat pel comissariat de l’exposició i, en qualsevol cas, set dies abans de la inauguració de l’exposició. L’Ajuntament de Palma es farà càrrec de les despeses que origini el transport d’anada i tornada de les obres seleccionades fins a un màxim de 210 euros per obra. (Els justificants corresponents s’han d’entregar a la Fundació Palma Espai d’Art dins un termini de 15 dies després que s’hagi retornat l’obra a l’autor o autora).
 

9. La Fundació Palma Espai d’Art disposarà d’un equip professional i dels recursos habituals per a muntar l’exposició. Qualsevol necessitat específica –audiovisual, informàtica, d’il·luminació o de qualsevol altra naturalesa– ha de ser subministrada per l’autor o autora.
 

10. Es prendran les mesures adequades respecte de la custòdia i la conservació de les obres seleccionades, encara que l’Ajuntament de Palma no es farà responsable dels deterioraments o dels accidents de què puguin ser objecte les obres des que s’entreguin fins que es tornin.
 

11. Els autors seleccionats a l’exposició disposaran d’un termini màxim de dos mesos, a partir de la seva clausura, per a retirar les seves obres o sol·licitar-ne la tramesa. A partir d’aquesta data, l’Ajuntament no es farà responsable de les obres no recollides.
 

12. El fet de presentar-se al Premi Ciutat de Palma “Antoni Gelabert” d’Arts Visuals 2011 suposa l’acceptació estricta d’aquestes bases. El jurat del Premi té la facultat d’interpretar- les i de suplir-ne qualsevol llacuna o buit d’acord amb la seva pròpia finalitat.
 

Para leer bases en castellano o english pulsar en més informació


Premio Ciutat de Palma “Antoni Gelabert” de Artes Visuales 2011
 

1. El Premio Ciutat de Palma “Antoni Gelabert” de Artes Visuales 2011 tiene una dotación de 15.000 euros. Tanto el premio como su dotación son indivisibles.
 

2. El premio se concederá a propuesta de un jurado, que se reunirá día 20 de enero de 2012, fecha en la que se dará a conocer la obra ganadora. El veredicto del jurado será inapelable, y el premio no podrá quedar desierto.
 

3. El Ayuntamiento de Palma, como contrapartida a la dotación de la obra premiada, adquirirá la propiedad.
 

4. Los artistas interesados en participar en el Premio deben presentar un dossier en el cual debe constar:
a. Un currículum académico y profesional en el que figure el nombre y los apellidos, el NIF, la dirección y el teléfono.
b. Una propuesta concreta de un máximo de cinco obras que se presentan al Premio, con la ficha técnica correspondiente.
c. Fotografías de las obras realizadas a lo largo de los últimos años con la ficha técnica correspondiente.
d. Catálogos de las exposiciones realizadas en los últimos años.
e. Copias de las reseñas bibliográficas y críticas que se consideren oportunas.
5. La admisión de los dossieres tendrá lugar, de lunes a viernes, de 10 a 14 horas, entre el 1 de septiembre y el 14 de octubre de 2011, en la sede de la Fundación Palma Espai d’Art, en el Casal Solleric, en el paseo del Born 27. 07012 Palma (tel. 971722092, dirección electrónica: info@casalsolleric.cat). Los dossieres se tienen que enviar o entregar etiquetados con la indicación PREMIO CIUTAT DE PALMA “ANTONI GELABERT” DE ARTES VISUALES 2011.
Cuando se presenten, se entregará un recibo al artista o a su representante. Los dossieres también se pueden enviar –a portes pagados– al domicilio citado. Se admitirán los dossieres que lleguen por correo si su fecha de expedición no es posterior a día 14 de octubre. Una vez que el jurado haya realizado la selección correspondiente, y a petición de los interesados, estos dossieres serán devueltos a portes debidos.
 

6. La composición del jurado, que designará el alcalde de Palma, se hará pública antes de que finalice el plazo de presentación de los dossieres.
 

7. El jurado del Premio, ateniéndose a los dossieres presentados y a partir de las propuestas concretas de cada autor/a, seleccionará las obras que tengan que participar en la exposición
que se realizará con motivo de las Fiestas de San Sebastián del año 2012. La relación de las obras seleccionadas no se hará pública antes de la inauguración de esta exposición.
 

8. Los autores tienen que entregar las obras seleccionadas en el plazo indicado por el comisariado de la exposición, y en todo caso siete días antes de la inauguración de ésta. El Ayuntamiento de Palma se hará cargo de los gastos de transporte de ida y vuelta de las obras seleccionadas hasta un máximo de 210 euros por obra. (Los justificantes correspondientes se tendrán que entregar en la Fundación Palma Espai d’Art en un plazo máximo de 15 días después de la devolución de la obra al autor/a).
 

9. La Fundación Palma Espai d’Art dispondrá de un equipo profesional y de los recursos habituales para montar la exposición. Cualquier necesidad específica –audiovisual, informática, de iluminación o de cualquier otra naturaleza– debe ser suministrada por el autor o la autora.
 

10. Se tomarán las medidas adecuadas para la custodia y la conservación de las obras seleccionadas, aunque el Ayuntamiento de Palma no se hará responsable del deterioro o de los accidentes que puedan sufrir las obras desde que se entreguen hasta su devolución.
 

11. Los autores seleccionados para la exposición dispondrán de un plazo máximo de dos meses, a partir de su clausura, para retirar sus obras o solicitar su envío. A partir de esta fecha, el Ayuntamiento no se hará responsable de las obras no recogidas.
 

12. El hecho de presentarse al Premio Ciutat de Palma “Antoni Gelabert” de Artes Visuales 2011 supone la aceptación estricta de estas bases. El jurado del Premio tiene la facultad de interpretarlas y de suplir cualquier laguna o vacío de acuerdo con su propia finalidad.
 

Ciutat de Palma “Antoni Gelabert” Visual Arts Award 2011
 

1. The Ciutat de Palma “Antoni Gelabert” Visual Arts Award 2011 will award one 15,000- euro endowment to a single winner.
 

2. The prize will be awarded by a panel of judges. Their verdict will not be open to appeal and the contest cannot be declared void.
 

3. The Palma City Council, in return for said endowment, will be sole proprietor of the work.
 

4. Artists interested in participating must submit a dossier with the following materials:
a. Academic and professional resume with the artist’s full name, NIF, address and telephone number.
b. A body of work, not to exceed five pieces, with corresponding captions. 
c. Photographs of other pieces from recent years with corresponding captions. 
d. Catalogs from recent exhibits. 
e. Copies of any appropriate bibliographies or reviews.
5. Dossiers will be accepted from 10 am to 2 pm, Monday through Friday, between 1st September and 14th October 2011 at the Palma Espai d’Art Foundation headquarters in Casal Solleric, passeig del Born 27, 07012 Palma, tel. 971 722 092, e-mail: info@casalsolleric.cat. Dossiers should be sent or delivered labelled with the indication CIUTAT DE PALMA “ANTONI GELABERT” VISUAL ARTS AWARD 2011.
Artists will be given a receipt upon submission of their dossier. Dossiers can also be sent by mail or messenger – postage and packing paid– to the aforementioned address. Dossiers sent by mail, postage paid, will be accepted only if postmarked on or before 14th October. Once the panel of judges has made their decision, materials will be returned at the express request and expense of the artist.
 

6. The panel of judges, which will be chosen by the Mayor of Palma, will be announced before the submission deadline.
 

7. The panel of judges, based on the dossiers submitted of the artists’ body of work, will select pieces to participate in an exhibit during the Saint Sebastian Festival in 2012. Their selection will not be made public before the inauguration of this exhibit.
 

8. Artists must submit the selected pieces by a deadline to be established by the curator of the exhibit, which will be at least seven days before the inauguration of the exhibit. The Palma City Council will assume all transportation costs for the piece, up to 210 euros per
piece. (Corresponding receipts must be submitted to the Palma Espai d’Art Foundation no more than 15 days after the work has been returned to its owner).
 

9. The Palma Espai d’Art Foundation will have a team of professionals to set up the exhibit. Any special needs must be provided by the artist –audiovisual, informatics, lighting or of any other kind –.
 

10. Appropriate measures will be taken to safeguard and conserve the selected work, however the Palma City Council will not be responsible for any wear and tear or accidents that may occur while the pieces are in their custody.
 

11. Artists selected to participate in the exhibit will have no more than two months, from the exhibit’s closing, to reclaim their work or arrange for its transport. The City Council will not be held responsible for work not claimed after this date.
 

12. By submitting a dossier to the Ciutat de Palma “Antoni Gelabert” Visual Arts Award 2011 artists accept these rules and regulations. The panel of judges will be free to interpret or add to them as they see fit.